Little Big når ny milepæl på YouTube!

Årets russiske bidrag, «Uno», har nå over 100 millioner visninger på YouTube.

Dette gjør det til det nest mest sette Eurovision-bidraget så langt, kun slått av Nettas «Toy». Sistnevnte har etter to år fått 131 millioner visninger.

Det har nok blitt nytt mer enn én margarita til denne dansbare låta.

Little Big hinter til årets Eurovision-bidrag i musikkvideoen for deres nyeste utgivelse ved å spille Uno på kasino. Dealeren legger ut kortene 1, 1, 1, 2 og 4, noe som hinter til refrenget i sangen. «Hypnodancer» har rukket å få 39 millioner visninger etter kun to uker på YouTube.

Blir du hypnotisert av dansingen?

Gruppen er best kjent utenfor Russland for låten «Skibidi», som fikk 23 millioner visninger på YouTube på kun én uke. Ett år og syv måneder senere er videoen sett 413 millioner ganger.

Har du prøvd deg på ‘Skibidi Dance Challenge’?

Kanskje gjør suksessen rundt «Uno» at Little Big blir valgt som representant også i 2021?

Du kan lese mer om Russlands historie i Eurovision HER.

Del:
Relaterte artikler
Malmø
2024: Alle låtene
Intervjuer
2024: Bekreftede land
Vi teller ned til Eurovision 2024
Dager
Timer
Minutter
Utforsk historien