Nå er det straks gått en måned siden Subwoolfer tok Norge med storm, og vant den store finalen av Melodi Grand Prix med låta «Give That Wolf a Banana». En måned etter på, hvordan står det til?
Under Melodi Grand Prix begynte Subwoolfer å gå viralt. Både Norge og Europa begynte å diskutere hvem Keith og Jim kunne være. Samtidig er det også noen som har falt til ro at Keith og Jim er fra månen. Og noen har til og med tenkt at det er helt greit at vi har sendt disse ulvene fra månen til å representere Norge, når Norge allerede er godt representert i både Hellas og Tsjekkia sine bidrag i år.
På Spotify har «Give That Wolf a Banana» blitt avspilt 3.832.569 millioner ganger, noe som betyr at de er blant de fem sangene som har blitt strømmet mest på Spotify av de låtene som skal delta i årets Eurovision Song Contest. Så får vi se hvor mange dager det tar før de når 4 millioner?
Den offisielle videoen av Subwoolfer sin opptreden fra Melodi Grand Prix har også blitt sett 2.4 millioner ganger.
På Instagram har de også fått rundt 12000 følgere siden de kom til jorda. Og deres videoer som de legger ut går både viralt på TikTok og Instagram.
Så blir det spennende og se om NRK klarer å temme disse to ulvene til å oppføre seg mot mai? Oddsen på Eurovision World sier at de nå ligger på en 7. plass. Hva tror du om sjansene deres? Hvilken plass tror du at Subwoolfer kommer til å komme på?