
Hvorfor kom Østerrike på 24.plass?
Dette er et blogg-innlegg og representere kun skribent Morten Thomassens egne synspunkter. Av en eller annen merkelig grunn har det nesten blitt sedvane at arrangørlandet ikke akkurat gjør det bra

Dette er et blogg-innlegg og representere kun skribent Morten Thomassens egne synspunkter. Av en eller annen merkelig grunn har det nesten blitt sedvane at arrangørlandet ikke akkurat gjør det bra